Az újratöltött tintapatron nyomtatási hibái

Az újratöltött tintapatron nyomtatási hibái
Ez a cikkünk kifejezetten az újratöltött patronokról szól, melyek általában a következő márkák: Hp, Canon, Lexmark és Dell.
 
Tölthető patronok
 
Az újratöltés mindenki számára elérhető valamint ideális megoldás minden otthoni és irodai felhasználó számára, viszont a tintapatront nem is olyan egyszerű felölteni ahhoz, hogy a végén minőségi nyomtatást érjünk el. A leggyakoribb probléma, hogy nem jön festék a töltés után, valamint a szakaszos nyomtatás.
 
Ez nem azt jelenti, hogy a patron a hibás, hanem a patron belsejében vákuum van. Ha a vákuum tömítés eltörik, akkor a befecskendezett tinta eloszlik a patron belsejében, így nem csak a nyomtatófej felett lesz a tinta, hanem a patron belsejében mindenhol. Ezért azt ajánljuk, hogy töltéskor mindig a nyomtatófejhez legközelebbi ponton kezdjük az injekciózást.
Injekciózás
Ha biztos vagy benne, hogy a legjobb pont volt a töltéskor ahová az tűt szúrtad, viszont a patron még mindig nem nyomtat, akkor a következő lépéseket követbe egyszerűen kijavíthatod a hibát.
 
1. Először futtass végig minden nyomtatófej tisztítási lehetőséget a nyomtatód menürendszerében. Ellenőrizd a nyomtatás minőségét.

 2. Fogj egy papír zsebkendőt vagy kéztörlőt, majd egy-két helyen nedvesítsd be csap alatt.( a legjobb eredményt melegvízzel éred el)

Vizes kéztörlő

3. Vedd ki a nyomtatból a patront melyet vizsgálni szeretnél, majd tarts a papír zsebkendő vagy kéztörlőhöz erősen hozzá szorítva kb. 30-60 másodpercen keresztül, ahogy a képen is látod.

Lenyomat készítése Lenyomat készítése

4. Ha ez megtörtént, akkor a patront elemelve a papírról, a tintapatron tartalmát kell látnod.

Lenyomat kinézete

 5. Ezután töröld le a nyomtatófejet, majd többször a papír zsebkendőn vagy kéztörlőn végig húzva a festék csíkokban megjelenik.

Jó patron

 6. Rakd vissza a tintapatront a nyomtatóba, futtass végig még egy tisztítási folyamatot, ha minden jól ment, akkor az oldalunkon található tesztoldal kinyomtatása során szép eredményt kell látnod.

Ha így sem látod a patronban található tintát, akkor azt javaslom, hogy töltesd meg szaküzletben, ahol minden speciális eszköz rendelkezésre áll ilyen hiba orvoslására. 
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
"MEGNYITOTTUNK! Új helyen! Szegedi Tesco üzletünk mostantól az Auchan üzletsorán, az ételudvar mellett elérhető! Tel: 0620/21-22-166.”
98.04%
a vásárlók közül ajánlaná ismerősének ezt a boltot.
Elégedettség a bolttal:
Szállítási idő:
A bolt áttekinthetősége:
Ügyfélszolgálat/kommunikáció:
A(z) Tintabox.hu elnyerte az Árukereső Megbízható Bolt minősítését a vásárlók valós visszajelzései alapján.